søndag den 12. august 2007

Tobago !

Saa er jeg hjemme fra Tobago - i morgen skal jeg helt hjem.
Tobago var rigtig godt, men der var lidt for meget regn. Derfor kom jeg ikke til saa mange bounty strande, men det var godt alligevel.
Vi var ude og snorkle to gange, det var helt fantastisk. Jeg havde et undervandskamera, saa jeg tog en masse billeder. Jeg ved ikke helt, hvordan de bliver. Vandet var ikke super klart, fordi det havde regnet i to dage.
Vi var ogsaa paa en tur rundt omkring oe'en.



Dette er stranden eller omraadet "No man's land". Det er en laekker strand, vi var paa. Vandet hernede er omkring 28 grader, saa jeg faar nok et problem, naar jeg kommer tilbage til det kolde danske badevand.



Dette er en dejlig sort bille, som kravlede paa min hals, da jeg skulle sove. Klamt klamt.




Disse tog billeder er fra Charlotteville. Kan du kende det, far? Det var en rigtig hyggelig lille by. Bruce sagde, at mange kom med deres baade og laa for anker i flere maaneder. Jeg ville kede mig efter noget tid.



Det her er Nicoles veninde, Alison. Hun er rigtig soed og sjov. Hun minder mig om Elise.


Det sidste billede er fra Pigeon Point. Vi havde ikke tid til at bade, men det er nok den flotteste bountystrand. Det var rigtig flot.


Nu skal vi ud og spise paa restaurant - jeg betaler. Saa i morgen tidlig er det hjem til Danmark. Jeg glaeder mig!
See you all soon !

Ingen kommentarer: