søndag den 22. juli 2007

De sidste par dage ...





Her er lidt billeder fra de sidste par dage. Det foerste er fra regnskoven, vi var i gaar. Det er blomst, der hedder Sexi Pink. Den er ret flot.
Det andet er Maracas Beach, hvor vi var i gaar. Det er en super flot strand - men der kunne godt vaere hajer. Jeg var ikke helt tryg, men det var rigtig sjovt, fordi der var store boelger.
Det sidste er noget af Laurent og Jean's stue og koekken. Deres hus er saa flot.

Det var lige lidt fra mig ...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser da rigtig dejligt ud... jeg forstår godt det med den der strand og hajerne... :D Åh jeg ville så gerne se en regnskov in real life! din C <3

Anonym sagde ...

Lise: hvor er det flot i regnskoven. Hvis der er risiko for hajer, er det godt at være forsigtig, men der er flere, der bader, kan jeg se. Huset ser rigtig nice ud...
kh.mor

Christian sagde ...

Ja Maracas Beach ligner sig selv - flot udsigt.
Jeg husker dog ikke at der skulle være hajer - tror du ikke at det bare er nogle fredelige nogle der bare vil lime ?
kh
far

Anonym sagde ...

morfar siger:jeg blev meget glad for at læse dine beretninger.
Det glæder mig også meget, at du har haft mulighed for at opleve så mange spændende ting. Du har virkelig været heldig med at bo hos sådan en rar familie, som giver dig så mange dejlige oplevelser.
Mange hilsner
Morfar