torsdag den 26. juli 2007

Paa tur med onkel Laurent

Dette er billeder fra vores tur omkring med onkel Laurent. Vi var i Asa Wright, som er en slags nationalpark med regnskov og en masse fugle. Jeg saa en rigtig flot kolibri.




Disse to foerste billeder er det fantastiske landskab. Det foerste er taget fra verrandaen i Asa Wright og det andet er fra bilen.




Dette billede er en glad Laurent. Vi fandt en lille bjergside, hvor vi kunne se nogle stenlag og saadan. Laurent har studeret saadan noget i 100 aar, saa han synes, det er utroligt spaendende.





Dette billede er Jehanne-Maries fantastiske blaa tunge. Hun elsker at optraede, synge og danse rundt. Hun er meget livlig. Bortset fra lige nu, hvor jeg skriver dette, hun er nemlig ret syg.





Og til sidst, dette er et billede er Jehanne-Marie og den beroemte Leila. Hun er rigtig soed!



Dette er Oliver, der lige laver en lille reklame for drikken. Haha!

4 kommentarer:

Christian sagde ...

Dejlige billeder skat - jeg kan godt forstå at du glæder dig til Tobago - det er bare en rigtig Bounty ø. Husk nu at se om du kan komme til Sunday school og se Charlotteville.
Her er nogle gode grunde til at du også endelig må nyde dine sidste feriedage på Tobago for her i Danmark
er der elendigt sommervejr, koldt badevand og
-masser af dræbersnegle
- er der skoler og gymnasier der snart starter og med masser af lektier
og så er Michael Rasmussen blev smidt ud af Touren da han var lige ved at vinde.
Så nyd nu de der flotte strande med vajende palmer.
kh
far
-

Sandra sagde ...

Det lyder jo som om, Danmark er rigtig dejligt , hehe.
Her er grunde til, jeg nyder min ferie:
-vejret er dejligt varmt, det regner faktisk ikke saa meget
-familien er saa soede
-alle dem jeg kommer rundt til, er ogsaa virkelig rare
-jeg skal til Tobago om en uge
-jeg oplever en masse

Jeg savner Jer alle.

Anonym sagde ...

Der er rart at se alle dine billeder og læse om alle de oplevelser, som du har. Vi håber, at du må have en fortsat god ferie, og vi glæder os til at se dig igen, når du kommer hjem. Hilsen til hele familien!
Kærlig hilsen fra farmor og farfar

Tira sagde ...

Hi Sandra
You have some quite evocative pictures of my home country,Trinidad! You seemed to have enjoyed a lot.