søndag den 29. juli 2007

Kaempe rejer og vandfald

Her er lidt billeder fra i dag. Vi har vaeret i regnskoven naer Blanchisseuse (svaert at udtale). Vi gik i en flod op til et vandfald, kaldet Avocat. Det andet billede er mig i vandfaldet.
Vi var ogsaa ude og bade. Der var desvaerre ikke saa mange boelger, men det var rigtig sjovt at ligge paa boogieboard. Naar der saa kom en stor boelge, og jeg var det rigtige sted, saa laa jeg oven paa boelgen og blevet skyllet helt ind til vandkanten.
Vi var ogsaa lige hurtig paa Maracas Beach og koebte shark and bake. Det smager saa godt. Det er mit yndlings fastfood hernede. Og det er rigtig hajkoed. Endnu en grund til at jeg elsker det - jeg nyder at spise hajerne. Haha


Dette er kaempe rejerne. Jeg har lige spist nogle, de smager helt fantastisk og meget bedre end de smaa i Danmark. Yummi! Jeg tror, jeg kommer til at leve af rejer paa Tobago, fordi de vil koebe en masse. Oliver og Jehanne-Marie kan ikke lide dem, saa nu er der endelig en ung i huset, der kan. Hehe.





Disse to billeder er vandfaldet. Det ene er mig under det, det blev ikke saa godt. Det regnede vildt meget. (vi var jo i regnskoven) Det andet er fra google, det er lidt bedre haha. Det var saa flot hele den tur i regnskoven. Virkelig flot. De sagde foer vi tog derop, at vandet var meget koldt. Jeg synes, det var behageligt. Haha.


Dette er ogsaa fra turen. Er det ikke bare flot?

4 kommentarer:

Madeleine sagde ...

guad! Shrimp *bleh* im so jealous you got to go on the hike and I didn't :'( poor jan marie :D

Christian sagde ...

Ser meget flot og eksotisk ud - så I nogle slanger og store edderkopper og centipedes?
kh
far

Sandra sagde ...

Ingen slanger, edderkopper eller centipedes - men jeg fik en grundig forklaring om, hvad jeg skulle goere, hvis jeg saa en slange. Saa de var der et sted..

Anonym sagde ...

MOr: hvor ser der flot ud - godt du ikke froes - men du er jo vant til de danske temperaturer!
Godt at du spiser rejer - maeske kan du spise roegede rejer, naeste gang vi kommer til Bornholm...
Jeg maa loebe, skriver igen fra DK.
Knus Moar