torsdag den 26. juli 2007

Lidt forskelligt.

Her er lidt billeder. Der sker ikke vildt meget disse dage. I dag har vi vaeret hos Jehanne-Maries veninde og senere hos venindens farmor. Hun var rigtig soed.
Oliver er jo i LA, saa her er lidt stille. Men det er okay. Vi skal paa en tur op til et vandfald, og vi skal op til nordkysten og se skildpadder. Paa fredag om en uge skal vi til Tobago. Uh, jeg glaeder mig saa meget. Anyways, lidt billeder.


Dette billede er af mig, som I nok kan se. Det er fra den dag, hvor vi var i zoo. Det er en anden slange. Den var hurtig og glat. Den er ret farlig. Hehe.


Dette billede er ogsaa af mig. Det er fra poolen hos nogle, der hedder Ruth og Steve. De har en fantastisk have. I maa se billeder af den senere.



Dette billede er fra i tirsdags. Jehanne-Marie og Oliver fjollede rundt. Det ligner, at Oliver er ved at draebe Jehanne-Marie, men de krammede faktisk hinanden farvel, da jeg tog et par billeder, hehe.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Mor: der ser ud til at være gang i den i huset med alle jer teen-agere!
Det klæder dig med den cowboyhat, men jeg du ser lidt bleg ud? Bruger du for meget solcreme?